De praktijk is maandag tot en met vrijdag geopend van 8.00 tot 17.00 uur.
Buiten deze tijden kunt u voor spoedeisende huisartsenzorg terecht bij de Regionale Huisartsenpost Apeldoorn op telefoonnummer 0900 – 600 9000
De praktijk is telefonisch bereikbaar van 8.00 tot 17.00 uur.
Praktijknummer: 055 – 533 2342
Optie 1: SPOED (alleen bedoeld voor situaties waarin dringend medische hulp noodzakelijk is).
Optie 2: Herhaalrecepten.
Optie 3: Contact met assistente voor het maken van afspraken, opvragen van uitslagen en algemene vragen (bij voorkeur bellen tussen 8.00-10.00 uur).
1e Wormenseweg 328
7333 GZ
Apeldoorn
Telefoonnummer 055 - 533 2342
Fax 055 - 542 2838
E-mail (Niet voor medische vragen)
info@huisartsenpraktijkzuiderpark.nl
Maandag | 8.00-17.00 uur |
Dinsdag | 8.00-17.00 uur |
Woensdag | 8.00-17.00 uur |
Donderdag | 8.00-17.00 uur |
Vrijdag | 8.00-17.00 uur |
Nieuwe medicatie kunt u alleen via het spreekuur van de huisarts verkrijgen.
Voor het aanvragen van herhaalrecepten bestaan 3 mogelijkheden:
De huisartsen werken uitsluitend op afspraak. U kunt tussen 8:00 en 10:00 bellen met de assistente voor het maken van een afspraak, het vragen van advies en algemene vragen.
Bij het maken van uw afspraak zal de assistente u een aantal vragen stellen. Dit doen zij om te kunnen beoordelen op welke termijn uw afspraak plaats dient te vinden en hoeveel tijd er voor gereserveerd moet worden.
Bij de assistente kunt u een afspraak maken voor onder andere bloeddrukmeting, injecties, uitstrijkjes, suiker prikken, hechtingen verwijderen, oren uitspuiten, injecties, wratten aanstippen en urine onderzoek.
De praktijkondersteuners somatiek en GGZ werken uitsluitend op afspraak. Ze begeleiden de patiënten met chronische ziekten en psychische problemen.
Wanneer het niet mogelijk is om zelf naar de praktijk te komen, dan kan de huisarts u ook thuis bezoeken. Dit is uitsluitend bedoeld voor patiënten die vanwege medische redenen niet naar de praktijk kunnen komen.
Vraag uw huisbezoek bij voorkeur voor 10:00 uur aan. De bezoeken vinden meestal plaats tussen 11.30 uur en 14.00 uur of aan het einde van de dag.
Regel met gemak uw zorg online!
In de patiëntenomgeving kunt u 24 uur per dag snel, veilig en online contact met uw huisarts hebben. Met uw eigen account logt u veilig in en hoeft u niet elke keer opnieuw uw gegevens in te voeren.
Kwaliteit
Onze huisartsenpraktijk heeft een NHG-keurmerk. Dat is het kwaliteitskeurmerk van het Nederlands Huisartsen Genootschap. Het is toegekend na een onafhankelijke beoordeling op basis van landelijk vastgestelde normen.
Het LSP (Landelijk Schakelpunt) zorgt voor snelle en betrouwbare elektronische uitwisseling van medische gegevens. Zorgverleners, zoals een huisarts of apotheek, kunnen hun computersysteem aansluiten op het beveiligde netwerk van het LSP.
Als u daarvoor toestemming heeft gegeven, dan geeft uw huisarts en/of apotheek door aan het LSP dat er gegevens over u beschikbaar zijn. Andere zorgverleners kunnen dan uw actuele medische gegevens opvragen. Dat mag alleen als het nodig is voor uw behandeling. Zo beschikken zorgverleners snel over de juiste informatie en kunnen ze u de juiste zorg geven. Ook ’s avonds en in het weekend.
Onze praktijk voldoet aan de eisen volgens de AVG en u kunt meer lezen op de privacy pagina.
De medewerkers van onze praktijk vinden het belangrijk om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over de manier waarop u door de huisarts of assistente bent behandeld. We stellen het op prijs dat u dit persoonlijk met ons bespreekt.
Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede kunnen wij proberen het samen met u op te lossen.
Komt u er samen met uw huisarts niet uit, dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. Daarbij kiest de klachtenfunctionaris géén partij, maar helpt u en de huisarts om de klacht samen op te lossen. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
U kunt de klachtenfunctionaris bereiken via het secretariaat van de Huisartsenorganisatie Regio Apeldoorn:
Telefoonnummer 055-5294900.
Als u er door bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kan een geschilleninstantie betrokken worden. Onze praktijk is aangesloten bij Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE).
Alle rechten voorbehouden © 2024